Ochtend-konijn

In de zomer sta ik met mijn tekeningen op de zondagse zomer markt van Montesquiou. Ik laat er mijn tekeningen zien van Montesquiou en plaatsen in onze omgeving. De kaarten die ik ervan heb gemaakt verkopen goed, de originele tekeningen worden helaas hoogst zelden verkocht.IMG_2579

Le coq français

De Rode Haan staat met een grote blauwe veer (Vive les Bleus) in het landschap van de Gers. Deze mandala heb ik getekend op de markt als er even geen mensen kwamen kijken. Dit jaar ben ik begonnen met een andere mandala en die is al af en ingelijst.

DSC00006

Deen konijn zit achter de agapantus terwijl de zon opkomt. Als ik tijdens zonsopgang opsta en buiten kom, huppelt er heel vaak een konijntje weg.

Het is deze dagen zo heet (voor het huis loopt de temperatuur wel tot 47 graden Celsius op), dat we alleen in de schaduw van de hangar zitten en in het zwembad plonsen. Het zwemwater is zo’n 27 graden , maar het voelt toch heerlijk koud aan als je er in stapt. Zo nu en dan zet ik steekjes aan de Kerstlap of aan de laatste vriendschapslap. Ik heb de tijd want pas eind oktober moet het klaar zijn.

Geef een reactie

