Speldenkussentjes.

DSC00008

Dit speldenkussentje heb ik gemaakt voor de “ruil” van de kussentjes, georganiseerd door de Speldenkussentjesclub op Faceboek. Eindelijk laat ik hier een foto van mijn bijdrage zien, terwijl het al openbaar gemaakt kon worden op de eerste juni. Door allerlei bezigheden heb ik er nu pas tijd voor. Tussendoor heb ik wel de twee vriendschapslappen van mijn deel voorzien en ben ik bezig aan de rode Kerstlap. We hebben visite gehad en daar gaat ook veel tijd in zitten, waardoor ik niet achter de computer kroop om een bladzijde aan mijn blog toe te voegen.

Van een aardige medeclubgenoot ontving ik een lieve kaart en een allermooist biscornuutje in een rood (een van mijn twee lievelingskleuren) motief.

IMG_2399

Op de andere kant is het motief open gebruikt. De rand is met kraaltjes afgebietst.

IMG_2400

 

 

Een Reactie op “Speldenkussentjes.

Geef een reactie

