3 projecten.

De rode Kerstlap is het project wat ik tussen alle bedrijven door steeds een stukje verder maak. Iedere keer probeer ik een deel van de lap op te vullen met een patroontje, een woord, letters, een randje of een figuurtje. Links naast het woord NOEL is een hert geborduurd.

DSC00005

Wat ik verder wil gaan doen, moet even wachten tot ik de andere projecten gedaan heb. Ik ben weer begonnen met het Randje Per Week, want dit jaar wordt het een merklap met randjes en letters. Het begin is gemaakt en ik ben bezig met deel 2.

DSC00005 (1)

Iedere zaterdag print ik het randje van de week of de letters van de week uit en dan maak ik het randje of de letters. In de overige tijd maak ik mijn deel van de vriendschapslap van Els, deze ronde. Ik heb de tijd tot half februari, dan geef ik de lap door naar de volgende vriendschapslap vriendin en dan krijg ik ook de volgende lap om mijn deel daarop te gaan borduren.

DSC00007

Het wordt een lap met alfabetten, letters, randjes en figuren. Links beneden ben ik begonnen met een door mij zeer geliefd alfabet, wat ik ooit heb gevonden in het boekje van Brenda Keyes: Alphabets Motief & Borders. Op bijna al mijn geborduurde lappen heb ik dit alfabet al  gebruikt en ook deze keer ben ik er weer voor gevallen.

DSC00008

Ik ben nu aan het pijnzen hoe ik een figuur er bij kan borduren, die voor een deel achter de letters valt. Een achtergrond die er achter uit komt.Even puzzelen…