Update van de rode lap.

Het is eventjes gezellig druk met logees, visite, uitjes, optredens van het koor van Loes, uiteten met vrienden en de wekelijkse zondagse markt, waar mijn tekeningen gekocht kunnen worden, maar alleen de kaarten ervan worden grif gekocht. Al met al goed bezig, waardoor er niet veel tijd meer vrijgemaakt kan worden om te borduren of the quilten. Toch doe ik daar nog wel wat aan: het eerste alfabet staat op de rode (kerst-) lap. Een mooi klassiek abc van twintig kruissteekjes hoog, soms eentje meer. Enkele letters heb ik aangepast, want dan bevalt het origineel me niet. DSC00008 (1)

Nu weer verder zoeken naar goede kerstmotieven die alleen in een rode kleur gemaakt worden. Meerdere alfabetten wil ik er ook op borduren, maar eerst de “gaten” opvullen! Naast de M en voor de N moet volgens mij gevuld worden, maar ik ben nog niet zo ver dat ik al weer waarmee, maar dat komt wel…

2 Reacties op “Update van de rode lap.

  1. Hallo, wat een mooi borduurwerk. Die kerstklokken zag ik eerder op je blog en heb ik in andere vorm nageborduurd. Het is een kerstlopertje geworden.
    Ik ben nog maar een beginner, met randje per week 2014 heb ik na 30 jaar het borduren weer opgepakt. Groetjes.

Geef een reactie

