Randjes update.

Aller eerst wens ik iedereen een heel mooi, gezond, liefdevol en creatief jaar toe! Dat alle reeds begonnen en de alsnog geplande projecten af mogen komen!

Net op de laatste dag van 2014 heb ik het laatste steekje gezet aan de randjes-lap. Ik heb het alleen wat anders gedaan dan het gedownloade patroon van fietsers. Ik vind de fietsers te concreet en totaal niet passen bij de min of meer abstracte randjes en de bloem en blad randjes. Toen heb ik er maar een alfabet onder geborduurd. Zelf heb ik de J en de Q toegevoegd, want die zaten er niet bij. Vroeger waren de I en de J vaak indentiek en volstond een alfabet met alleen een I. De Q kwam zo weinig voor, dat het niet nodig werd geacht om die toe te voegen aan een abc op een merklap in Nederland. Maar mijn achternaam begint met de Q, dus maak ik er altijd één bij, als hij ontbreekt. Daar onder is mijn naam en het jaar 2014 geborduurd.

DSC00003 2

Ik ben nu bezig om een open zoompje aan de zijkanten te maken, een lekker geduld werkje, maar het wordt mooi. Als het klaar is laat ik een foto van de Randjes 2014 zien.

DSC00003

Dit is de hele lap.

Ik heb besloten om NIET mee te doen aan de randjes gekte van 2015. Het is mooi geweest om een jaar elke zaterdag de randjes beginnen te maken.De andere projecten bleven langer dan gewoonlijk onaangeroerd liggen. De Duitse lap ligt al enkele weken te wachten en als de open zoompjes klaar zijn, ga ik daar mee verder. Ik sla de randjes van 2015 wel op en gebruik het als ik een randje nodig heb en er zit een mooie bij.

2 Reacties op “Randjes update.

  1. Ook de beste wensen en wat heerlijk dat je randjes af zijn, mijn mening over de fietsers sluit geheel bij je aan. Dit is toch niets voor randjes, en ja ik ga er ook niet meer mee het is goed geweest. We gaan nu verder met de werkjes die nog allen klaar moeten, veel plezier en succes ermee!

Geef een reactie

