Update van de randjes per week

DSC00002 2

Zo ziet de hele randjeslap er nu uit. Twee-en-tachtig randjes staan er inmiddels op. Ik begin in detail met de randjes van drie weken terug:

DSC00002

De onderste twee randjes zijn geborduurd als het patroon aan heeft gegeven.

DSC00012

Het laatste randje staat helemaal niet op de patronen van “Randje per Week”. Ik heb eerst keurig het patroon gevolgd en na drie motieven besloot ik het uit te halen: ik vond het een heel vervelende rand. De twee motieven herhaalden zich, maar het werd nooit een bij elkaar passend randje. Ik heb de hoogte geteld en een eigen randje gemaakt met dezelfde hoogte: 15 kruissteken.

DSC00003

Bij het laatste randje heb ik de ruit en de zandloper met elkaar verbonden door telkens drie kruissteekjes extra te borduren. Zo staan de twee elementen niet los van elkaar en is het veel meer een randje.

We hebben nog twaalf weken te gaan, dus nog vierentwintig randjes om te borduren.

Een Reactie op “Update van de randjes per week

Geef een reactie

