Het gat kreeg een vervolg.

Er kwamen erg veel reacties op mijn geknipte gat in de randje-per-week-lap in de Facebook-groep. Gelukkig prees iedereen de oplossing en sommigen suggereerden zelfs dat ze wel een gat zouden willen maken om het zo te vullen. Er was ook iemand die zelf het spinnetje in de kleuren van het randjesborduursel zou gemaakt hebben. Maar ik ging vol goede moed aan de volgende twee randjes beginnen. Tijdens het borduren kwamen de reacties weer boven en vooral de reacties als dat het prachtig zou zijn om een lap met randjes en afwisselend met open borduurwerk te maken. Loes zei ook al dat het erom vraagt om nog een open borduurwerkje te maken, voor het evenwicht.

Ik besloot om na het eerste randje van deze week om deze goede raad op te volgen. 

DSC00002 2 Ik maakte een vierkantje met platsteken, knipte het vierkantje voorzichtig uit en liet twee draden horizontaal en verticaal staan. Al omslingerend verstevigde ik de draden,maakte het ruitje met festonsteken om twee gespannen draden. Zo staat het vorige spinnetje in een vierkant gat niet meer zo alleen.

DSC00003

Het wordt een lange lap!

 

Een Reactie op “Het gat kreeg een vervolg.

Geef een reactie

