Een beetje bij gewerkt…

Na onze “reis” naar Nederland, zijn we weer thuis en onmiddellijk heb ik de twee randjes van het randje per week geprint. Het kwam pas af toen de twee nieuwe randjes alweer op de site stonden. Even hard doorgewerkt om weer up to date te zijn. Ik ben weer bij.

DSC00001

DSC00002

Het hartjes-randje en het  bloemkelk-randje in licht en donker blauw zijn van de vorige keer. De klokjes-rand in twee kleuren heb ik twee keer één kruissteekje langer gemaakt zodat links en rechts de klokjes compleet zijn. De klokjes-rand en de esjes-rand is het laatste weekend gemaakt. Daarna ben ik verder gegaan met mijn andere project, de Duitse-merklap.

DSC00001

Helaas zit er een gaatje in de stof, waar ik niet overheen kon borduren, want het patroon stond dat niet toe, dus blijft het zichtbaar, als je het weet. Op het eerste gezicht is het gelukkig niet te zien.

Nu komt er weer een klein alfabet en dat vind ik heel prettig borduren, je ziet het dan groeien.

 

4 Reacties op “Een beetje bij gewerkt…

  1. Gaaf ook jouw randjes zijn weer mooi geworden en je merklap is echt beeldschoon! Misschien een dun draadje uit je linnen halen en dat even doorstoppen bij het gaatje? Maar het wordt weer een beauty!
    Groetjes!

  2. Je randjes zijn mooi, het gaatje in de stof kan ik niet ontdekken. Als je Gütermann textiellijm hebt doe dan aan de achterkant met een lucifer een heel klein tipje lijm erop. Zo staat er geen spanning meer op en het is niet te zien!!

Geef een reactie

