Randjes 17 en 18.

Da randjes kwamen weer vandaag en deze keer werd mijn wens verhoord: het bleken wat ingewikkelder randjes te zijn. Ik heb het nog wat ingewikkelder gemaakt om randje 17 in de twee kleuren te borduren. De blaadjes (of engelenvleugeltjes) in de lichtere kleur en de steel in de donkere. Al doende viel het “ingewikkelde” heel erg mee.

DSC09999

 

Het tweede randje van deze week bestond uit een rij kruissteekjes met eronder allemaal stiksteekjes. Heerlijk priegelen.

Natuurlijk heb ik aan de Morris-lap verder gewerkt en dat vind ik echt heel erg leuk om te doen. Het patroon in onduidelijk qua kleuraanduidingen en dan wordt het heel goed bezinnen welke kleur waar moet komen. Het spiegelen went gelukkig, want ik kan op een of andere manier de gekopiëerde pagina niet op mijn computer spiegelbeeldig afdrukken (misschien is die mogelijkheid wel op mijn computer aanwezig, maar kan ik het niet vinden). De bloemen zijn heel mooi geworden, vind ik zelf.

DSC09999

Een Reactie op “Randjes 17 en 18.

Geef een reactie

