Randjes, Peer en Morris-lapje.

Er zijn vandaag weer twee randjes toegevoegd. Ik hoop wel dat de randjes wat ingewikkelder worden, want dit borduren is wat saai. Niet het resultaat is saai, maar het doen. Ik kan het wel gemakkelijk naast de andere projecten doen, dat is een voordeel.

DSC09999

In deze zevende week mochten we een randje met twee kleuren doen. De nieuwe kleuren zijn nog bij vrienden in Somerset, Engeland. We hebben niet gehoord dat de overstroming hun huis ook heeft bereikt. Wateroverlast is vreselijk, helemaal als het water eenvoudig niet weg gepompt kan worden, omdat ze niet weten waar het heen moet…

De peer heeft even moeten wachten, omdat ik me heel erg bezig heb gehouden met het William Morris lapje. Het begint al wat te worden.

DSC00002

De omtrek van de peer is gelijk aan de vorige peer, maar ik ga het anders invullen. Wel in dezelfde stijl, dus met vogeltjes, maar op een andere manier. Ik zie vanzelf wel hoe het allemaal gaat lopen. Het blijft zo ook voor mij een verrassing wat het gaat worden.

DSC00003

Zou ik een effen achterkant tegen de twee peren aan naaien zodat ik twee peren heb? Ik denk toch, dat ik de twee aan elkaar wil maken, want een lege achterkant is niet echt mooi.

2 Reacties op “Randjes, Peer en Morris-lapje.

Geef een reactie

