Zwart(teken)werk.

Afgelopen week kreeg ik een fantastisch cadeau!

Meer dan tien jaar geleden maakte ik tekeningen voor een blad dat drie keer per jaar uitkwam en de tekeningen stuurde ik op naar Amerika, waar er enkele werden uitgekozen om in een nummer te verschijnen. De tekeningen waren eigendom van de vereniging en nu er alleen een virtueel kantoor is, ruimde men het kantoor op en vond mijn originele tekeningen. Ze werden in een album gedaan en dat kreeg ik cadeau! Grandioos om tekeningen terug te zien die ik allang vergeten was dat ik ze gemaakt had.

De uilenserie, bijvoorbeeld, was compleet uit mijn geheugen verdwenen en het was haast een ontroerend moment toen ik ze terug zag.

Uiltje 1.

Uiltjes 7.

Uiltje 2.

Uiltje 8.

Uiltje 6.

Van deze realistische uiltjes hebben er een paar in het tijdschrift gestaan. Ik heb nog drie uiltjes getekend, die min of meer humoristisch zijn.

Numériser

Een koukleum uil.

Uiltje 3.

Mevrouw de Uil.

Uiltje 4.

Een Franse uil.

Ik ben heel blij dat ik al deze tekeningen weer in mijn bezit heb en van tijd tot tijd laat ik er een paar zien.

Een Reactie op “Zwart(teken)werk.

Geef een reactie

