De laatst uitgevoerde steken.

Ondanks alle etentjes, al dan niet zelf gekookt, heb ik toch wat steekjes kunnen zetten. Onze maandagavond is de juiste tijd om iets aan het borduren te doen en dan maak ik toch ook nog wat uurtjes vrij om de quilt af te maken. Ik heb de tweede Kaffe Fasset quilt gesandwiched. De randen onder een hoek van 90° afgesneden.

DSC09747

De band om de quilt heen is aan elkaar gezet en aan de top kant genaaid. Nu ben ik bezig om de rand aan de achterkant onzichtbaar vast te naaien.

DSC09754

De droogdoek vordert ook gestaag. Natuurlijk moet ik nog heel veel borduren, maar elke keer een paar figuurtjes borduren, dan gaat het toch redelijk snel.


DSC09752

Omdat ik de grote letters op mijn eigen wijze heb gemaakt met de twee figuren met vogeltjes er naast paste er ook nog een boompje naast. Nu ben ik bezig om kleine figuurtjes te borduren.

DSC09750
 Het wordt al iets. Ik ga rustig verder en hou jullie op de hoogte in mijn blog.

Een Reactie op “De laatst uitgevoerde steken.

  1. WAT EEN VROLIJKE QUILT WORDT DAT , EN NU LEKKER MET EEN BEKER WARME CHOCOLADE BIJ DE KERSTBOOM,DE THEEDOEK KRIJGT OP DEZE MANIER EEN HEEL EIGEN INBRENG, SUPER FIJNE FEESTDAGEN BASJD

Geef een reactie

