Gelukkig Nieuwjaar!

Een in november geborduurd blokje van de kerstlap en nu als nieuwjaars wens:

De Allerbeste, Creatieve, Lieve en Gezonde Wensen Voor Het Nieuwe Jaar 2012!

Een kijkje in onze nog steeds voor de twaalf kerstdagen versierde keuken. De gequilte placemats heeft Loes gemaakt. De keuken blijft versierd tot en met Drie Koningen (Epiphanie):

4 Reacties op “Gelukkig Nieuwjaar!

  1. Hallo Gerard, leuk je reactie op de Rosina Luger, ik beheers de franse taal helemaal niet en ik denk dat je voor jezelf moet gaan uitzoeken wat de beste volgorde is om het patroontje te maken. Ben nu met nr.3 bezig en voor de derde keer weer anders begonnen, kijken hoe dit lukt. Als je verkeerd begint zie je niet meer de draden voor de volgende kleuren, het duurt misschien wat langer maar ik hoop toch dat ik er uit kom! Dit is voor mij ook een uitdaging!

Geef een reactie

