Carol singers blokje

Het  volgende blokje van de Kerstlap is af. Het is gevuld met twee zingende personen, een mevrouw en meneer, in een straat met een mooi versierde lantarenpaal, die niet in Venetië zou misstaan als meerpaal.

Ik heb natuurlijk het een en ander aangepast. Zo is er weer sneeuw op de daken geborduurd. De mevrouw had het volgens mij enorm koud, want ze droeg geen sjaal, uit medelijden heb ik haar een sjaal gegeven, net zo eentje als de meneer wel op het telpatroon draagt!

Ik vind het wel komisch: rode wanten en een zelfde rode sjaal voor allebei. Ze horen bij elkaar!

IK borduur gestaag door en zie wel of het me lukt om het af te krijgen. Er staan nog wel vier blokjes te wachten en er zijn andere projecten op komst: lief familiebeoek, de “salon du patchwork” en een reisje naar Nederland half december. Voor de patchwork salon wil ik de kikker quilt wel af hebben, dus ook daar richt ik mijn energie op…

3 Reacties op “Carol singers blokje

  1. En weer een leuk blok erbij. Grappig dat je met de aanpassingen je eigen draai geeft aan de patronen: zo wordt het nog meer van jezelf. En ik heb met mijn Kerstquilt ook een beetje dezelfde insteling: als het lukt voor Kerst dit jaar is dat mooi, anders wordt het vanzelf weer een keer opnieuw Kerst.

Geef een reactie

