Cadeau

Gisteren werd ik 60 jaar! Wij vierden dat met een groots feest in het restaurant du Centre in Bassoues, ons buurdorp. Mijn broer en schoonzusje waren daar speciaal voor naar Frankrijk gereisd. De frotvriendinnen waren er met bijna al hun partners en alle verdere vrienden, Nederlanders en Engelsen. Annemieke organiseerde een “nationaal cadeau”, waar bijna iedereen aan mee deed. Ik moest een verlanglijst opstellen en wat werd ik verwend! Een nieuw snijblad om lapjes voor een block te snijden, een driehoek in inches, een jelly roll van Kaffe Fasset, katoenen batting en nog een envelopje met een bijdrage om een nieuw opzetzwembad te kunnen kopen. Maar Annemieke heeft gelijkertijd een geheime wens van mij in vervulling gebracht. Ik zou dolgraag een patchworkje door haar gemaakt krijgen. Natuurlijk vraag je zoiets niet,  maar hoera, hoera, hoera, zij maakte het spontaan: zij naaide een quilttas met Fasse Kaffet-prints patchwork.

Een lekker grote tas, waar ook de quiltring in past!

Zelfs de vakken aan de binnenkant zijn afgewerkt met een Kaffe Fassetstofje! Ze weet natuurlijk dat ik Kaffe Fasset erg mooi vind met zijn opvallende kleuren en patronen. Prachtig!

Deze tas gaat het doosje met garen bevatten, met het speciale schaartje, de naalden en de quiltring. Natuurlijk gaat mijn berenpotenquilt erbij, tot het quilten klaar is. Wat spoedig, lees binnen enkele maanden, gaat gebeuren! Als de quilt helemaal af is zal hij op deze weblog te pronk staan.

Dank je wel Annemieke voor die prachtige onverwachte schitterende tas en de andere super cadeaus!

2 Reacties op “Cadeau

  1. Gerard bedankt voor alle hulde , ik heb het graag gedaan , en weet dat je net als ik erg van Kaffe Fasett stoffen houdt , maak een mooie quilt van de nieuwe lapjes, succes !!!!
    Annemieke

  2. lieve Gerard,

    van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent op een heel bijzondere manier verwend door Annemieke (& friends). Niet alleen kende ze je geheime wens maar ze voerde hem ook nog uit 😉 Resultaat: een verschrikkelijk mooie, handige en dierbare tas. Heel speciaal als iemand zoiets voor je maakt. Heel veel plezier er mee en hulde voor alle frotters die jouw verjaardag zo heerlijk maakten.

    groet, Marcella

Geef een reactie

