Drie middenblocks

Vandaag is het zover, dat de drie middenblocks van de Civilwar bom aan elkaar zijn gezet met een strook beige stof ertussen. De maten klopten en dat is een hele geruststelling.

Ik kan mij nu weer bezighouden met de Berliner- en de Kerstlap tot 1 april en dat is geen grap, want op 1 April komt Guute met het volgende block voor de quilt. Misschien wel een serie blocks… Als ik het goed weet in te schatten dan hoop ik dat de Kerstlap misschien wel voor Kerst 2011 afkomt! Altijd optimistisch blijven en geen deadlines vaststellen, want dat werkt meestal erg frustrerend. Leuk bezig zijn met borduren en patchwork is de hoofdzaak.

Een Reactie op “Drie middenblocks

  1. dat vind ik ook altijd wel fijn van dit soort gezamenlijke projectjes, zo nu en dan is het even klaar, af en dan “mag” je weer even iets heel anders oppakken zoals een kerstlap of de prachtige Berliner. Ik doe het ook zo met de Sal’s waar ik aan mee doe. De Zuid-west-lijn ligt in de vitrine en is dus tijdelijk buiten beeld, de Barokke lap is net begonnen maar hoeft pas in mei een update (die leg ik dus zonder gewetensbezwaren terzijde) en de 23e heb ik een eerste update van een nieuw projectje, ik moet er nog aan beginnen en dat wil ik vanavond dan maar eens gaan doen. Heerlijke hobby hebben wij!

Geef een reactie

