Civilwar Bom

Onze patchwork groep gaat ieder voor zich en God voor ons allen beginnen aan de Civilwar Bom quilt, die Guute op haar weblog http://quilthoekje.blogspot.com/ is begonnen. Iedere maand geeft ze een nieuw deel van de quilt en deze maand is het tweede deel aan de beurt. Ik heb net het eerste af. Ik ben nog niet echt gewend aan het prutsen op de naaimachine en het gaf soms grote problemen, waardoor de onderdraad helemaal in lusjes kwam te zitten. Het bleek de spanning te wezen, maar ja, ik had nergens aan gedraaid, dus ik snap niet dat de spanning ineens kan veranderen…Het center block is af:

Ik heb de lapjes bij elkaar gezocht nadat ik de lappenkast had opgeruimd. Het voorbeeld is helemaal in andere kleuren, maar ik wilde een donkere achtergrond dan kunnen de sterren eruit springen.

2 Reacties op “Civilwar Bom

    • Marcella, het is de bedoeling dat ieder een eigen quilt van de sterren gaat maken. Allemaal hetzelfde grondpatroon en ieder een andere quilt in z’n eigen kleuren en samenstelling. Ik ben ook heel benieuwd naar de resultaten.

Geef een reactie

